{ PÀGINA INICIAL }  { CURRÍCULUM }  { NOVETATS }  { MEMÒRIA }  { PUBLICACIONS }  { DOCUMENTACIÓ }

{ MULTIMÈDIA }  { AVÍS LEGAL }  { ACCESSIBILITAT }

Delaració d'accessibilitat.

• La Coordinació i l'Administració de l'espai web © www,fundaciocolon.uji.es de la Fundació Germà Colón es comprometen a utilitzar els seus coneixements i la seua comprensió de les formes en què els diferents usuaris i visitants accedeixen a les xarxes d' Internet per a desenvolupar un espai web que resulte clar, funcional, ràpid per a tothom.

• Aquesta declaració afecta sols a les pàgines pròpies de la Fundació Germà Colón sota el domini © www.fundaciocolon.uji.es. Per tant, queden excloses les pàgines a les quals apunten els hipotètics enllaços externs i els continguts incrustats en aquest portal però que estan allotjats en altres servidors.

• Les pàgines de l'espai web © www,fundaciocolon.uji.es de la Fundació Germà Colón han estat dissenyades utilitzant el llenguatge de programació HTML, sense cap fulla d'estil CSS i procurant acomplir les recomanacionss d'accesibilitat WAI (Web Accessibility Initiative o Iniciativa d'accesibilitat web) del consorci Web (W3C).

• L'espai web © www,fundaciocolon.uji.es de la Fundació Germà Colón està optimitzat per als següents navegadors web:

1. Plataformes Windows: Microsoft Internet Explorer 7.0 o superior, Mozilla Firefox 3 o superior, Google Chrome 6 o superior o Opera 11 o superior.

2. Plataformes GNU/Linux: Mozilla Firefox 3 o superior, Google Chrome 6 o superior, Konqueror, Nautilus i Opera 11 o superior.

• La resolució mínima de pantalla aconsellada és de 1024 x 768 píxels.

• Per a la correcta visualització de totes les pàgines d'aquest espai web és necessari tenir instal·lat a l'ordinador client el software reproductor d'arxius en format Flash, d'arxius de so i video i d'arxius en format portable PDF..
    En cap pàgina d'aquest espai web es necessita poder ejecutar ningun script, applet, etc., de Java.

• Per millorar la visualització del text inclós en les pàgines d'aquest espai web augmentant el tamany de les fonts en la pantalla de l'ordinador, l'usuari pot mantenir polsada la tecla "Control" i, sense soltar aquesta, polsar la tecla del guió o signe matemàtic "més" [+] una o més vegades. Per disminuir el tamany de les fonts cal procedir de la mateixa manera però polsant la tecla del signe matemàtic "menys" [-].

Rectorat i Àgora de la Universitat Jaume I de

Castelló. (© UJI amb llicència Creative

Commons CC BY-NC ND 2.0 i permís exprés dels

autors)

Adreça de correu electrònic de contacte: fundaciocolon [arrova] uji [punt] es.

Espai web allotjat als servidors de la Universitat Jaume I de Castelló,

en funcionament des de 2005 i redissenyat en 2011.