fadrí

• Escrits inèdits i dispersos de Germà Colón Domènech

• Conferencia: "Com naix una novel·la: una visió personal"

• CONVOCATÒRIA DEL V PREMI “GERMÀ COLÓN” D’ESTUDIS FILOLÒGICS

• ENTREGA DE PREMIOS DEL CONCURSO LITERARIO "REDACCIÓ AMB FRASES FETES"

• Paraules d’introducció
    • Conferència:  Les frases fetes i el llenguatge figurat: el geni i l’enginy de la llengua,  per Víctor Pàmies i Riudor, lingüista i paremiòleg.
    • Acta de la reunió del Jurat dels premis.
    • Lliurament i lectura dels escrits premiats.
    • Paraules de cloenda de l’acte.

Dimarts, 28 de febrer de 2022. Hora: 18:00

Lloc: Llotja del cànem

• Premios concurso literario "Redacció amb Frases fetes"

El día 19 de diciembre se resolvieron los Premios del Concurso literario “Redacció amb frases fetes”, organizado por la Fundació Germà Colón Domènech
    Los ganadores son:

• Primer Premio: «Diuen al meu poble que…», de Lucas Gallego García.
    • Segundo Premio: «No hi ha casament sense plors ni mort sense flors», d’Àngela Monferrer Mendoza.
    • Tercer Premio: «La platja dels malsons», de Noa Barreda Marón.
  • Conferencia "Coneix la lletra de l’Ebre"

• Presentación del libro de Homenaje al profesor Germà Colón

La Fundació Germà Colón es complau a convidar-vos a l’acte de presentació del llibre Ad perennem magistri memoriam Germà Colón Domènech. Fesomies i texts, amb motiu de l’homenatge al professor Germà Colon que tindrà lloc el 30 de novembre de 2021, a les 18 h, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.

Us preguem que confirmeu l’assistència a l’adreça següent: vcuri@uji.es

Índice del léxico estudiado en la obra de Germà Colón

Ya se puede consultar el Índice del léxico estudiado en la obra de Germà Colón, que contiene una base de datos con 48.152 registros, correspondientes a todas las palabras y construcciones estudiadas o citadas por Germà Colón hasta el año 2003, las cuales están asociadas a la fuente documental (libro o texto) de donde han sido extraídas.