fadrí

Novetats

• Escrits inèdits i dispersos de Germà Colón Domènech

• Conferència: "Com naix una novel·la: una visió personal"

• CONVOCATÒRIA DEL V PREMI “GERMÀ COLÓN” D’ESTUDIS FILOLÒGICS

• LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS LITERARI "REDACCIÓ AMB FRASES FETES"

• Paraules d’introducció
    • Conferència:  Les frases fetes i el llenguatge figurat: el geni i l’enginy de la llengua,  per Víctor Pàmies i Riudor, lingüista i paremiòleg.
    • Acta de la reunió del Jurat dels premis.
    • Lliurament i lectura dels escrits premiats.
    • Paraules de cloenda de l’acte.

Dimarts, 28 de febrer de 2022. Hora: 18:00

Lloc: Llotja del cànem

• Premis concurs literari "Redacció amb Frases fetes"

El dia 19 de desembre es van resoldre els Premis del Concurs literari “Redacció amb frases fetes”, organitzat per la Fundació Germà Colón Domènech
    Els guanyadors són:

• Primer Premi: «Diuen al meu poble que…», de Lucas Gallego García.
    • Segon Premi: «No hi ha casament sense plors ni mort sense flors», d’Àngela Monferrer Mendoza.
    • Tercer Premi: «La platja dels malsons», de Noa Barreda Marón.
  • Conferència: "Coneix la lletra de l’Ebre"

• Presentació del llibre d’homenatge al professor Germà Colón

La Fundació Germà Colón es complau a convidar-vos a l’acte de presentació del llibre Ad perennem magistri memoriam Germà Colón Domènech. Fesomies i texts, amb motiu de l’homenatge al professor Germà Colon que tindrà lloc el 30 de novembre de 2021, a les 18 h, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I.

Us preguem que confirmeu l’assistència a l’adreça següent: vcuri@uji.es

• Índex del lèxic estudiat en l’obra de Germa Colón

Índex del lèxic estudiat en l’obra de Germà Colón

Ja es pot consultar l’Índex del lèxic estudiat en l’obra de Germà Colón, que conté una base de dades amb 48.152 registres, corresponents a tots els mots i construccions estudiats o citats per Germà Colón fins l’any 2003, els quals estan associats a la font documental (llibre o text) d’on s’han extret.